
fot. Jagiellonia Białystok
„Duma Podlasia” zaprezentowała koszulki, w których będzie bronić tytułu mistrza Polski, a także walczyć na arenie międzynarodowej w rozgrywkach UEFA. Ze słów Wojciecha Pertkiewicza w rozmowie ze Sport.pl wynika, że nowi sponsorzy zapłacili rekordowe dotąd pieniądze za miejsce na trykotach Jagi. Składa się na to w głównej mierze kontrakt z Kuchnią Vikinga, która jest również rekordzistą w pojedynczej umowie z klubem. Tuż pod nią znajduje się logo sieci sklepów Chorten, którego nie zobaczymy w europejskich pucharach z racji na limit wyłącznie jednego sponsora.
W tym sezonie w lidze zrezygnowano z „klasycznego” pasiaka, o czym już wcześniej wspominał w wywiadzie prezes Jagiellonii. Kolejną ciekawostką są trzecie stroje w kolorze pistacjowym, które mają nawiązywać do wojska, tak samo z resztą jak rękawy w stylu moro na domowych koszulkach. Wyjazdowy komplet (nie biorąc pod uwagę sponsorów) pozostał bez zmian.
👕 Nowe koszulki @Jagiellonia1920. Po lewej pasiak na puchary, po prawej domówka na ligę.
— Kuba Seweryn (@KubaSeweryn) July 18, 2024
Do tego biała wyjazdówka i pistacjowy trzeci komplet ze względu na wojskowe korzenie i współpracę klubu z wojskiem. @sportpl pic.twitter.com/FcCuDTMzgd